The 5-Second Trick For درمان ریزش مو دکتر خیراندیش

Wiki Article

برخی از مدل‌های مو مانند موی دم اسبی، انواع مدل بافت مانند بافت‌های آفریقایی یا هر مدل دیگری که موجب کشیده شدن تارهای موی شما می‌شود، ریزش مو را افزایش می‌دهد. فشار و کششی که در اثر مدل موهای عجیب و آزاردهنده به تارها وارد می‌گردد، باعث جدا شدن موها از ریشه می‌شود.

درمان ریزش هورمونی مو معمولا به راحتی قابل پیشگیری نیست اما رعایت مواردی مانند تغذیه صحیح، ورزش و استراحت کافی بسیار مفید است.

اولین موضوع مهم این است که بر اساس چه نشانه‌ها و علائمی می‌توان ریزش ریش را تشخیص‌داد و متوجه شد موهای صورت در حال ریختن است. به‌صورت‌کلی علائم ریزش ریش تقریبا با علائم ریزش مو در مردان یکی است.

اگر مصرف قرص فیناستراید یا محلول ماینوکسیدیل به اندازه کافی پاسخگو نباشند و یا ریزش موها به حدی پیشرفه باشد که دیگر فولیکولهای زیادی برای تقویت باقی نمانده باشند می تواند از روش جراحی و کاشت مو نیز استفاده کنید.

در رشته پوست و مو ابزارهای تشخیصی کیفی و کمی وجود دارد که به متخصص کمک می کند تا مقدار ریزش مو را بررسی کند. اگر فردی دو تا سه روز حمام نرفته باشد و در چند ساعت اخیر موهایش را شانه نکرده باشد، اگر از جاهای مختلف سر تعدادی مو را به صورت آرام بکشیم، اگر تعداد قابل ملاحظه ای مو جدا شود نشان دهنده این است که درصد موهای در فاز ریزش، زیاد و غیرطبیعی است.

این کلینیک آماده ارائه خدمات با کیفیت و حرفه‌ای به مراجعین محترم خود می‌باشد.

در صورتی که فرد مستعد ریزش موی ارثی باشد و برای جلوگیری از آن اقدام نکند، ریزش موها تا جایی ادامه پیدا می کند که به آن آلوپسی آندروژنیک (در زنان) و طاسی با الگوی مردانه (در مردان) می گویند و فرد بیشترین حجم موی خود را بدون هیچ بازگشتی از دست می دهد.

توضیحات دکتر خیراندیش در مورد ریزش سکه‌ای مو ریش را ببینید :

مصرف مکمل در جلوگیری از ریزش هورمونی را فراموش نکنید. مکمل‌هایی مانند بیوتین، روی و آهن می‌توانند به رشد و تقویت موهای تان کمک کنند.

سبزیجات برگی، مغزهای خشکبار، لوبیا و ماهی را در سبد غذایی خود قرار دهید.

بهتره بصورت ریشه ای با مراجعه به پزشک طب سنتی کارای درمان رو پیش بگیرید

باور اینکه ریزش موی ارثی از خانواده مادری به ارث برده می شود کاملا اشتباه است ؟!زیرا در ریزش موی آندروژنیک ژن های هر دو والدین موثرند چه از طرف مادر و چه از طرف پدر.

اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی را صرف آرایشگاه و اصلاح کنید، یک قیچی دست بگیرید و فقط تارهای دارای موخوره را کوتاه کنید. کوتاهی هر از گاه مو، موجب رویش مجدد مو می‌شود.

در صورتی که دیگر نمی درمان ریزش مو دکتر جاوید خواهید از ماینوکسیدیل برای موهای خود استفاده کنید، دقیقا مثل ترک مواد مخدر باید ترک ماینوکسیدیل را نیز بصورت تدریجی انجام دهید.

Report this wiki page